اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

نهمين اجلاس دور چهارم مجلس خبرگان هفدهم و هيجدهم اسفند ماه در حالي در تهران برگزار خواهد شد، كه مدتي است بر سر انتخابات هيات رييسه اين مجلس بحث‌هايي از جمله احتمال جايگزيني آيت‌الله مهدوي‌كني به جاي آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني مطرح است.

هرچند اين گمانه‌زني‌ها جسته و گريخته در محافل سياسي مطرح است و حتي چندي پيش اتحاديه‌ جامعه اسلامي دانشجويان با صدور بيانيه‌اي درخواست كرد كه آيت‌الله مهدوي كني رياست مجلس خبرگان را بر عهده بگيرد و در انتخابات پيش روي هيات رييسه اين مجلس كانديدا شود، اما حجت‌الاسلام و المسلمين ميرلوحي، دامادآيت الله مهدوي كني در واكنش به اين خبر و اين‌كه آيا وي تمايلي براي اين امر دارد؟ گفت: ‌من چيزي در اين ارتباط از ايشان نشنيده‌ام.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا

توصیه هادی خامنه ای به اصلاح طلبان

حجت‌الاسلام خامنه‌اي گفت: اينكه بعضي از جريان‌هاي خاص امروز زياد حرف از دفاع از فلسطين مي‌زنند، نبايد باعث شود اصلاح‌طلبان اين موضع قديمي خود را فراموش كنند.

دبيركل مجمع نيروهاي خط امام(ره) گفت: ما براي تامين انديشه‌هاي انقلابي و انسان‌دوستانه‌ي خودمان بايد از فلسطين و لبنان دفاع كنيم و براي وفاداري نسبت به انديشه ضدصهيونيسم كه از اركان نظام ماست، بايد پاي قسمي كه خورده‌ايم بايستيم.

به گزارش ایسنا حجت‌الاسلام‌والمسلمين "سيدهادي خامنه‌اي"، در نشستي با عنوان "فلسطين و اهميت سياسي آن براي ايران امروز" كه با حضور اعضاي كميته سياسي مجمع نيروهاي خط امام(ره)، نظرات خود را در مورد وضعيت سازمان جوانان و دانشجويان مجمع نيروهاي خط امام(ره)، امروز فلسطين و چرايي اهميت سياسي آن براي كشورمان، ايراد كرد، با اشاره به جنگ‌هاي صليبي مسلمانان و مسيحيان و جنبه‌هاي ايدئولوژيك به وجود آمدن رژيم غاصب اسرائيل و همكاري غرب در ايجاد اين رژيم نامشروع، گفت: در حالي كه اينها به اصطلاح يهودي‌اند اما در عين حال جهان غرب و آمريكاي مسيحي از اين پروژه استقبال كردند. اين همان نكته‌ي بااهميتي است كه هميشه بايد به آن توجه داشته باشيم. ما نبايد فراموش كنيم كه با جهان مسيحيت يك داستان قديمي به نام "جنگ‌هاي صليبي" داشتيم كه هنوز هم فراموش نشده است. جنگ‌هاي صليبي يك جنگ ديني و ايدئولوژيك بوده است.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


ادامه مطلب...

تاريخ : 2 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد